Booking.com
Realitatea TV

Pericolul inteligenței artificiale: Profesorii ar putea fi înlocuiți cu roboți

pericolul-inteligentei-artificiale:-profesorii-ar-putea-fi-inlocuiti-cu-roboti

O școală din Marea Britanie a adoptat realitatea virtuală, transformându-și astfel clasele într-o experiență mai captivantă ca niciodată. Prin intermediul acestei noi abordări, elevii pot explora învățarea planetelor și corpului uman într-un mod inovator, care până acum le-a fost inaccesibil. În această „școală metavers”, cărțile și caietele au fost înlocuite de ochelari de realitate virtuală, oferind astfel elevilor oportunitatea de a participa activ în procesul învățării.

Inspired Education Group, un furnizor internațional de școli private, a lansat o inițiativă numită „școală în metavers”, care utilizează realitatea virtuală în beneficiul tuturor tipurilor de lecții. Această inițiativă pilot este accesibilă din orice colț al lumii, iar școala în metavers reprezintă o versiune digitală a unei instituții reale: impresionanta clădire victoriană care găzduiește școala Reddam în sud-estul Angliei. La momentul actual, aproximativ 70 de mii de elevi sunt implicați în acest proiect. În Europa, școala în metavers a încheiat parteneriate cu instituții din Marea Britanie, Elveția, Spania, Portugalia, Italia, Belgia și Letonia.

”Elevii acumulează informaţii la un nivel fantastic. După ce văd ceva, ţin minte. În plus, înţeleg mai bine dacă pot manipula un obiect. Îl văd pe toate părţile, văd cum funcţionează şi ce face. În acest fel obţin o înţelegere mai profundă”, a spus Ioana Dragomir, profesoară la Reddam House.

În cadrul unei ore de astronomie, spre exemplu, elevii nu doar că văd planetele în locul lor obișnuit, dar le pot chiar „coborî” în curtea școlii să le studieze îndeaproape. Echipați cu ochelari de realitate virtuală, adolescenții au îmbrățișat această nouă formă de studiu care a dat roade imediat, spune profesoara Ioana Dragomir, citată de TVR.

 

SUS